Miran1306 oradaki hemşire sorumluluk almak istememiştir büyük ihtimalle. Yakın zamanda Hatay’da yaptırdım rota, hemşire yaptı. Ama mesela dışarıdan alınan menenjit aşılarını da herkesinkini yapıyor bizim oglanınkini yapmadı. Daha önceden epilepsi nöbetimiz olduğu iÇin, nöbet geçirebilir yan etki olabilir ben burada müdahale edemem acilde hastane ortamında yapılsın dedi, iğne yapmayı reddetti. Saygı duyuyorum o da haklı. Benim için de hastane acili daha mantıklı, em azından doktor var.