Böyle bilgi paylaşınca doktor kötü olsa önermezdi cevapları geldiğinde deli oluyorum. Rezene bu herkes öneriyor, doktor da öneriyor, eczacı da. Demek ki neymiş o önerdi bu önerdi demeyecek oturup araştıracakmışız ya da araştıranlara kızmayıp doğru mu ki ben de bir bakayım diye düşünecekmişiz. Bilemeyebiliriz, göremeyebiliriz, doktora o an güvenebiliriz ama bari biri bu tehlikeli dediğinde oturup bir düşünelim. Öyle olsa doktor vermezdi demeyelim artık. Çok çok önce bir kadınla tartışmıştım burada. Rezene için. Bitki doğal saçmalama tepkileri aldım. Baybay uyku damlası için de çok yazdım artık sadece içeriği yazıp bırakıyorum. Her zaman doktor verdi cümlesine karşı kaybediyorum.