Oğlum 17 aylık tek basına bağımsız yürüyemiyo tutunup kalkma var ama emekleme yok poposunun üzerinde gidiyo kanepeden kanepeye yürür kısa mesafeleri ama bodoslama gidiyor hızlı hızlı yürüyor kafasını çarpacak diye korkuyorum bağımsız gidemiyor tam olarak yani normal mi bilemedim