Annelik bebeğin karnına ilk düşmesiyle başlarmış. Şeker ölçümleri , diyetisyen kontrolunde sağlıklı besleneyim, çok kg almayım, hergün yürüyüş , hamile yogasıydı , enerjisizlikten hiçbişey yapmak istememe me rağmen, hep kendimi zorladığım bu süreçten sonra 40. Hafta doğum gerçekleşti. doğum ne kolaymış dedim bana hamilelik süreci daha zor geldi . Peki ya size ?