Papatya2636 Kızlar 1 tane oğlum var 4 aylık çok zor bebek 2. Düşünmüyorum o derecr zor herkrs ilk bebek zor olur 2. Rahat diyor sizinkiler nasıl
Kelebek_34 Papatya2636 benimde oğlum 1 yasında çok zor bi bebek umudum 2. Den uslu sakin olur inşallah
Deletedmom_49 Papatya2636 bunu ben de çok merak ediyorum. 17 aylık benim oğlan. İkinci bundan beter olur kesin ☺️
Deletedmom_22 Oğlum küçükken hiç zorlamadı beni ilk 1 , 1.5 sene çok güzel geçti , yorulmadan ondan sonra açıldı baya 😂
Selencanbaz Deletedmom_22 küçüklüğü uslu olanın ilerisi yaramaz diyor komşularım hep . Acaba o konuda ne düşünüyor anneler
Canparcam_ Papatya2636 25 aydan selamlar kızım düz duvara tirmaniyor 🙄 Mutfak cekmecelerini açıp cama çıkmış aklım çıktı 😳 Az önce de eline su bardağı almış beni çağırdı gitmedim diye bardağı yere fırlatıp kırdi yakında huniyle gezicem 🥺
Gamzosgamzos Papatya2636 benim ilk kızım cok mızmızdı bazen aglama krizlerine girerdi asla susturamazdım panik atagim tutardı ama herseyi cok duzenliydi (uyku beslenme) 32 aylık cok yaramazlığı yok hani eşyalara zarar verme koltuklarda gezme atlama zıplama gibi ama hala aşırı mızmız canı sagolsun birsey isterken bile aglama modunda ister 😂 ikinci kızıma gelirsek mızmız cok aglayan bir bebek degil ama uykudan nefret ediyor sabah 8 gibi bi kalkıyor gece 12 ye kadar 2 3 kere en fazla 15 dakikalık uykular yapıyor surekli meme istiyor ama bunu acıktıgi icin yapmiyor oyun yapiyor bu yuzden dışarı bile cikamiyorum meme vermeyince aglama krizlerine giriyor cunku ve asiri hareketli bence ablasinin bebeklegini araticak 😂 yani ozet gecersem her bebegin bir zorlugu var 😂😂
Sia Papatya2636 ben buna katılıyorum. Çünkü anne baba da ilk heves ilk heyecan oluyor ve üzerine bı miktar fazla düşüyoruz. Atıyorum en ufak biseyde ağlasa ilk zamanlar insan bilmediği etmediği için bı panik içinde aman yavrum aman oğlum aman kızım noldu annem ne var annem diye başlıyor delirmeye 😂😂 en basitinden ek gıdayı bile gözümüzde buyutuyoruz aman yemiyor aman etmiyor diye çıldırıyoruz 2. De daha tecrübeli daha sakin oluyor anne Baba bebeğe de yansıyor bence. Bide ne olursa olsun 2. Bebekte ilgilenecek 2 çocuk oluyor ve 2. Çocuk belli bı zaman sonra bunu anlıyor kavrıyor ama 1. Tek ve bir olduğunun farkında yani evde herşey onun üzerinden dönüyor
Elifhamza Papatya2636 tesadüf mü bilemiyorum ama aynen öyle oldu benim birinci kızım çok yaramaz hırçın bi bbekti ilk olduğu için belki her dediğini yaptığımdan hayırı pek bilmezdi 😁😄şuan 11 yaşında çok sakin ama hayırı hala kaldıramıyor bu seferde ergen tiripleri başlıyor sanırım ikinci kızım çok uslu sakin bur bebekti yedir içir temizle yatir yapıyordum şuanda 7 yaşında lafımı iki yaptırmaz 😊
Zlm Papatya2636 arada biraz yaş farkı olunca ikinci rahat olur ilk bebek biraz onu oyalar oynayacak yaşa gelince 😊
Taner91_zemine Zlm keşke öyle olsa benim büyük nerden kardeş istedim ben böyle olacağını bilmiyordum der durur😂😂😂
Emir0_ Zlm benim oğlumda yeni bir yaşına girecek inşallah iki sene geçsin öyle bir kardeş düşünüruz diyorum da bı yandan da ruhen hazır hissetmiyorum kendimi acaba kaldırabilecek miyim ama yaşımda geçmeden aradan çıksın buyusunler diyede kararsızlik var bu arada yaşım yeni 28 oldu🙄
Yakamoz__00 Ben de buyuk konismiyim ama 2. Yi düşünmüyorum ne cektigimi bir ben bilriim allah isteyene yıllarca uğraşıp olmayana versin