Kız 10 gün sonda 1 yalına girecek. Oyun oynarken devamlı yerde oturmamı istiyor başka odaya çöp atmaya bile gidemiyorum ağlıyor mutfakta yemek yapıyorum ben ayaktayım diye ağlıyor Allah aşkına siz neler yapıyorsunuz bebekleriniz böyle mi yoksa bi tek benimki mi böyle