esmanur06 oğlum ilk doğduğunda orada başka bir doktora vermişlerdi ama hiç memnun kalmadım daha sonra gafur beye gitmeye başladık 1 sene oldu halende gidiyoruz sevecen çok ilgili sakin her soruna cevap verip sıkılmadan defalarca anlatır acil bir şey olduğu zaman mesaj atınca filan cevap veriyor çok ilaç yanlısı bir doktor değil ve bence en önemlisi de önemli bir durum da bile ebeveynleri panikletecek kelimeleri kullanmıyor