Gizem_zafer_ege Herkese merhaba oğlum 9 ay 17 günlük 4 gündür tatildeydik dün evimize döndük dün normalin üstünde kakasını yaptı. Normal de 2 kere yapan çocuk hatta bazen hiç dün 4 kere yaptı ve yumuşak kıvamdı. Bugün ise direk ishal olarak yapmaya başladı. Yemek yemesi 2 gündür yok dün sadece akşam üzeri tavuk suyu çorbası içti o kadar birde beni emdi. Sizce denizden mikrop almış olabilir mi ?
Mihranimmm Gizem_zafer_ege biz de 10 gün önce denize gittik. Kizim 1 haftadır aynı ishal ve kusuyor. Toparlanamadı henüz.
Oldugugibibiri Gizem_zafer_ege kusuyor mu? Salgın var perişan olduk ailede herkes böyle. ve kilo verdi maalesef 😔 doktordan az önce geldik
Doga0812 Gizem_zafer_ege cnm oğlum 9 aylik saglikocaginda da aynı ay olan bebekler dolu ve hepsi ishal salgın varmış sanırım 10 gündür gecmedi
Gizem_zafer_ege Oldugugibibiri Oldugugibibiri Geçmiş oldun. Hayır kusma yok aslında keyfi de yerinde gözüküyor. Tek anormallik biraz iştahsızlık ve ishal durumu başlaması. Siz de denize gitmiş miydiniz
Utkum19 Salgın varmış evet, bizde cumartesi günü hastanede yattık gün içinde ishalden dolayı. Serumlarla toparlandık, çok geçmiş olsun
Gizem_zafer_ege Utkum19 Utkum19 İnşallah hastaneye yatma durumumuz olacak kadar ilerlemez 😓 rabbim herkese şifa versin