Papatya2636 Bebişleriniz nasıl benimki ağlayarak kalkar her uykusundan uykuya çok geç dalar biraz güler sonra geri ağlar durur😂meme reddi şimdi biberon reeddi çok yoruldum artık sizinkiler nasıl gelin dertkeşelim
Taner91_zemine Papatya2636 mutsuz hiç bir şekilde mutlu olmaz sürekli ağlar uyku en fazla 30 dakika normal 20 dakika salla Allah salla oda sabah akşam ağlar
Papatya2636 Taner91_zemine çok zor vallahi benimkşde öyle gündüz en fazla 30 dk oda yanında olunca😭allah sabır versin