Mimoza-kizim
11 aylık olacağız biz de. Ben kaşık 6 aydan beri veriyorum. Çatala da başladık. Tabi kendim doldurup (preloaded deniyor blw de) uzatıyorum tutuyor veya masasına koyuyorum alıyor.
Artık kendi yemeklerimizi tuzsuz ve sadece ona uygun baharatlarla pişirip önüne koyuyorum. Kabak yemeği mesela. Pilavları da avuçlayarak yiyor. Köfte, tavuk da seviyor ama tavuk organik bulmak sıkıntı.
Ama geçen mercimek çorbası yaptım. Ona biraz lapa şeklinde ayırdım. Kalın yani. Kaşığına koyup veriyordum. Kaşığını bana uzattı sürekli. Resmen sen yedir dedi ve yedirdim. Blw yapıp böyle bir şey yaşayan var mı? Diş dönemindeyiz ve iki gündür çok net sen yedir diye kaşığı elime uzatıp ağzını açıyor. 🤔