Nurumay Hanımlar meme ucu ağrıları için hindistan cevizi yağı kullanan var mı faydası var mı kremler ve gümüş kapak kullandım işe yaramadı
Senay7 Nurumay canm ben hindistan cevizi yağını doğumdan 15 gün önce başladım.eczacı öyle demişti.ama hiç fayda etmedi bana.doktor garmastan Pomad diye Bi krem yazdı onun faydasını gördüm.bende çok ve çabuk işe yaradı.herkeste aynı olurmu bilmem.ama denemeni tavsiye ederim
Nurumay Eliz13 ah keşke bende de ise yarasaydi doğum yaptığım ilk günden beri kullanıyorum şuan hem krem hem gümüş kapak ikisini birlikte de kullanıyorum ama 20 günlük oldu bebeğim hala geçmedi acılarım
Eliz13 Nurumay sürekli havalandir meme uçlarını nemli kalmasın birde madecassol krem var baya iyi emzirmeden önce mutlaka temizle meme ucunu ama inşallah geçer
Neslihanmurat Canım ben bütün kremleri denedim hatta mavi hametan vvarya o herşeye iyi gelirdi göğüs ucuna iyi gelmedi ama burada okudum sütünü sürüp göğüs ucuna kurumasını bekleyip gümüş kapak takıyorum diye gerçekten öyle yapınca Bi haftaya falan geçmişti bide arada havalandır hep kapalı kalmasın
SedaNurAlp Lansinoh göğüs ucu kremi kullanıyorum ben 47 günlük olduk, sık emdiginde biraz acı oluyor hemen geçiyor kremi kullanmak için acımasını beklemeden düzenli kullanırsanız koruyor da, bir de doğru emzirdiginizden emin olun, geçer inşallah ☺️