Dondurma kapları aldım 500gramlık domatesleri direk soydum küp doğradım kaplara doldurup buzluga attım ilk kez yaptım bnu bundan önce 2 senedir de domatesleri direk atıyordum kullanacağım zaman çıkarıp hafif sıcak suyla ıslayıp kabuklarını soyup kullanıyordum kayınvalidem bu şekilde yapıyor hep buzlugunda yerin varsa senin için en kolayı olur