15 aylık ikizlerim var kızım televizyondan korkuyor çizgi film açıyorum YouTube dan şarkılar açıyorum izlesinler bende o arada işlerimi halledeyim diye kızım TV den çok korkuyor oturma odasında TV açık olduğunda kapıda bekliyor gel kızım dediğimde korkuyorum diyor odada birileri varken izliyor ben oturma odasından mutfağa gidecem çığlık atmaya başlıyor arkamdan geliyor bacağıma sarılıyor ikizi korkmuyor ama onun ağladığını ve benim peşimden geldiğini görünce o da ağlayarak peşimden geliyor şimdi yaz sıkıntı olmuyor ben nereye onlar peşimden geliyor ama kışın ne yapacağım bilmiyorum evimiz sobalı sürekli peşimden gelemezler nasıl alıştıra bilirim korkusunu nasıl yenebilir bir fikri olan var mı