YeniAnneIstanbul yani ben aslında şöyle yaptım. Sabah haşlanmış yumurtalı bol protein içeren bi kahvaltı, öğlen kabak akşamda normal yemek.
Normalinde öğle ve akşam sadece kabak yiyorsun ama ben yemek aşığı biri olarak bunu yapamadım ama ciddi şekilde porsiyon azalttım.
Tarifi de şöyle bir tane kabağı güzekce rendeleyip iyice ısınmış tavada suyunu salıp çekinceye kadar soteliyoruz (ben yağ koymuyordum) sonra yoğurt pulbiber. Ben azıcıkta ceviz koyuyordum👌🏻
Yani aralarda da yeşil çay tüketiyordum