Gamzesilamina ay resmen içime öküz oturdu. Bunlar nasıl varlıklar? İnsan diyemiyorum, bu bize haksızlık olur. Çok canım yandı okurken, babam geçti bir an gözlerimin önünden. Sizin acınızı düşünemiyorum bile. Dilerim hakettiği cezayı alır ve bir daha gün yüzü göremezler. Sonuç her ne olursa olsun siz yüreğinizi ferah tutun. İlahi adalet elbet bir gün yerini bulacak, bu dünya da olmasa bile... Babanızın mekanı cennet olsun, inşallah 🙏🏼