Bugün kızımı 6 aylık kontrolüne götürdüm hangi ayda yaptırmaliyim diye sordum 13 aydan sonra 3 doz oluyormuş 1 yaşından önce 7 doz yaptirman gerekiyor koruyuculugu aynı dedi 7 aşıyı da yaptırmak kolay değil dedi o şekilde sizler ne zaman yaptırdınız hanımlar nasıl korunabilir dedim pis yerden enfeksiyonu insanlar uzak durarak elleriniz vs temiz bir şekilde dedi yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim