Çocuklarım dahil olmak üzere hepimiz ishal atlattık. Üstüne covid olduk. Bakıyorum şimdi başka başka bebelerde de ishal kusma vs var. Salgın mı var covid in yan etkisi mi anlamadım ne yaptıysam geçiremiyorum ishali. Probiyotikler bile etkisiz 😞 ateş de cabası. Düşmeyen ateş…