Bercestee Mysons Ayakkabının yapısı kaba, bantları kalın, alt tabanı fazla geniş o yüzden öyle duruyor. Ama siz rahatsanız hiç sorun yok😇
Mysons Bercestee normalde çok rahat ama kına için kararsız kaldığım için sormuştum. İnsanlar sanki her gün topuklu gidiyormuş gibi abarttılar 😄 ikinci seçenek ayakkabı vardi sepetimde onu da aldım zaten
elmaliturtam Mysons valla özel gün için hiç olmaz bu yürüyüşe çarşı pazara gider gibi kısa topuklu bir şey alın illa düz taban ise daha şık bir şey alın
Kahvegerek Mysons ayaklarınız çok etli, bilekleriniz de kalın bu ayakkabı size hiç uygun değil önü kapalı ayakkabı daha hoş durur. Babet de olabilir 3 cm topukta olabilir biraz zarif durabilir ayağınızda 🙂