Sontvbukucu Cigdemalparslan bebeginiz zona mi cok gecmis olsun. Bebegim degil de esim gecirmisti zor agrisi oluyordu ve cok zor gecmisti. Yani zona olduğuna emin misiniz, benim essek kadar esim bile dayanmiyordu ağrısına.
Cigdemalparslan Sontvbukucu evet zona teşhisi kondu doktorlar söyledi yani. 10 gün oldu yaraları geçti ama çok kaşınıyor yara yerleri :( sizde de kaşıntı oldu mu