meraklibiranne bende bu durumdan muzdaribim. Uyku konusunda çok rahat değildik ama bu kadar da kötü değildik uyumadan önce dakikalarca ağlıyor. Mama içmek istemiyor sürekli kalkıp su istiyor. Gece bir kaç kez uyanıp su içmek istiyor kendini pışpışlatıyor , benim pışpışımı beğenmeyip babasını istiyor