Oğlum yaklaşık 10 gündür sadece sabah uyanık olduğu 1-2 saat ara ara öksürüyor biraz da hırıltısı oluyor. Doktora sorduk herhangi birşey göremedi ama devam ederse bakalım tekrar dedi. Var mı aranızda böyle bir durum yaşayan ben çocukluğumda bronşit astım geçirdim aklıma hep o geliyor