Uyuturken doğduğundan beri hep tv açık uyuttum bebeğimi ama ani bi seste sıçrıyor biri bağırınca yada böyle birden çıngırak sesi yapınca sıçrayıp ağlıor dünde yengemle oğlu geldi oğlu birden bağırdı sanki dövmüşüz gibi ağladı çocuğu gördükçe yüzünü ekşitip ağladı bebeğim 3-4 kere 😅😅 sonradan alışırmı böyle seslere bide bebek arabasından tutunarak gidio sanki düşcekmiş gibi