Twinnmom Kızlar temizliğini nasıl yapıyorsunuz? Bugün ilk kez kullanacağım kaynatabilir miyim, yoksa ılık su ile yıkasam yeterli mi? Bilemedim
Melesss Twinnmom ay 10 aydan sesleniyorum. Asla kullanmadım öyle tabaklar normal bizim yediğimiz tabaklarla yiyor☺️ Oioiyi kaynatabilirsiniz aldıysanız bir şey olmaz kaliteli bir marka
Elika00 Twinnmom ben aldım afedersiniz leş gibi plastik kokuyordu ne yaptıysam geçmedi iade ettim bi daha da almam almadıysanız eğer almamanızı öneririm.
Klymeneninatlasi Twinnmom 14 aylık benim oğlan hala kullanıyoruz. Bebek bulaşık deterjanıyla yıkıyorum ben daha hiç koku yapmadı
Azramina Twinnmom biberon temizleyici ile yıkıyorum elde . Kesinlikle makinaya vs atmadım. Zaten bebeğe kullandığım sünger de farklı .
hellobabyemir Biz ilk 1 yaşına kadar kullanmadık. Ama şu an hep o tabakları,önlükleri kullanıyorum. Oğlum 18 aylık oldu. Keşke indirimdeyken birkaç tane daha alsaydım
hellobabyemir Bu arad makinaya atıyorum. Hiçbirşey olmadı. Sağlıklı mı bilmiyorum ama elde yıkamaya vaktim olmuyor açıkcası
Denizanasi92 Twinnmom canım bebek deterjanıyla su hazırlıyorum (5litrelik damacanada hazırlayıp kullanıyorum lazım oldukça) ayrı bi süngeri var onunla yıkıyorum. Koku çekme özelliği varmış kullanma talimatında yazıyor deterjanlı suda bekletmiyorum koku çekmesin diye onunda formülü sirkeli suda bekletmekti galiba web sitesinde yazar
Bhr28 Twinnmom Emzik ve biberon temizleyici deterjan ile yıkayın. Normal deterjan ile koku yapıyor. Ben hiç makinaya atmadım elimde yıkadım.
giresun Twinnmom ben sevdim gayet kullanışlı kasigida öyle..ama bence biraz büyüyünce almak daha mantıklı şimdi mesela kavanoza mama yapıyorum ordan veriyorum bazen gerek duymuyorum
minnakin_annesi Twinnmom 8 aylık sürekli kullanıyorum. tabağını görünce heyecanlanıyor. altının yapışması tabağı atmasını engelliyor. tabi kendisi yesin derseniz kullanmak gerek. ben ilk temizlikte kaynattım sonraki kullanımlarda emzik biberon temizleyicisi ile yıkıyorum. oldukça da memnunum. koku vs yok
minnakin_annesi Twinnmom afiyet olsun bebeğinize😇 bırakın döke saça yesin, Çok Çok zor bi süreç ama 3 ay sonra çok güzel yemeye başlayacak. nerdeyse size ihtiyaç duymadan kendi yiyecek ve bu eşsiz bisi🥰