Yavrugeyikinannesi Merhaba,biraz geç bir dönüş oldu ama yinede yazayım dedim. Gaz sorunumuz düzeldi. Sebebi domatesmiş. Asitli gıdalara da alerjisi vardı bebeğimin. 1 yaş itibariyle egzaması düzelince asitli gıda alerjisi de düzelmiştir diye düşünmüştük. Yanılmışız. Domates yemeyi kesinse sorun düzeldi. Kan alındı röntgen çekildi sorun çıkmadı. Sorun bulunmasaydı usg ile bakacaklardı.