Hemen hemen herkesin başına en az bir kere geliyor benim kızım koltuğun üstündeyken anakucağından düştü 7 aylıktı ve düşerken kafasını sehpaya çarpmıştı alnı şişti hemen hastaneye götürdük röntgen çektirdik şükür birşey çıkmadı şimdi 3,5 yaşında hala aklıma geldikçe üzülüyorum ama oluyor böyle şeyler Allah koruyor