Merhaba hanımlar, 24 günlük anneyim, göğüs kalkanı kullanıyorum, yara olmaması için bunu önerdiler ama emzirmediğim süre boyunca süt akıyor birikiyor üstüm başım ıslanıyor, bunu kullananlar yaşıyor mu bu durumu acaba, belli bir süre sonra akması duracak mı, her seferinde boşalt yorucu oluyor dışarıda zorlanıyorum, tecrübelerinizi bekliyorum