Sevgili anneler,
Bebeğim 7.5 aylık. 1.5 aylık bir ek gıda serüvenimiz var. İlk ay peynir, yoğurt, sebze yemiyordu sadece tatlı olan pekmez, bebek bisküvisi, meyve gibi şeyleri yiyordu. Ama işimiz gittikçe zorlaşıyor bu ay sevdiği şeyleri bile yemez oldu. Kalkıp sabahtan akşama kadar kahvaltısı, çorbası, meyve püresi vs uğraşıyorum hazırlıyorum ama asla yemiyor. Emekler hep çöp. Tadına bile bakmıyor bazen su içirir gibi yapıp hemen tattiriyorum ne olduğunu anlasın diye. Bazen 2 kaşık daha alıyor bazen onu da almayıp yine ağzını kilit yapıyor bende zorlamıyorum bırakıyorum iyice yemek reddi olmasın diye. Severek istediği tek şey meme. Onun dışında sadece suya hemen ağzını açıyor. Bu sorunu yaşayıp çözen var mı ya da sizin ek gıda serüveniniz nasıl gidiyor? Ne yapabilirim bu durumu aşmak için lütfen yardım