Instagram’ın faydası ne? Koca bir ‘Hiç’. İnsanları yarışa sokuyor. Millet fotoğraf çekip paylasicaz diye anın tadını çıkarmıyor. Ve ellerinde telefon tık tık tık. Okadar sinir bozucu ve ergence gözüküyor ki. Birde insanlar kendilerinden daha güzel yiyip içen giyinen gezen çocuğuna daha iyi annelik yapan vs. Bunları gördükçe kendini yetersiz hissediyor. Bence insanları yavaş yavaş kanaatsizlige ve özentiliğe sürüklüyor. Fotoğraf paylaşıp beğeni yorum almak da egosunu tatmin ediyor insanların. Kimse üstüne alınmasın ama çok beğeni alanlar da biraz egoist oluyor gibi geliyor bana. Bu dediklerim haricinde tamamen zaman israfı. Eline alınca telefonu bırakamıyorsun. Yasadagin hayat elinde telefonla geçiyor. Belki çocuğunu aksatiyorsun bir fotoğraf daha gorebilmek için. Şahsen hiç hiç tavsiye etmem ınstagram di Facebook du. Biz eşimle evlendigimizden beri ne Instagramimiz var ne başka bişey. Sadece WhatsApp. Önceden benim vardı ikiside ama hiç paylaşım yapmazdım.