Betul-08 Nsnsnan doktorunuz ne dedi size ona uyun burada söylenenlere göre yaptırıp yaptırmayacagınıza karar vermeyin bence bana göre kesinlikle yaptırılmalı
Nsnsnan Betul-08 bana göre de kesinlikle yaptırılmalı ama bir kaç makale okudum iki taraflı farklı görüşe sahipler ben de buradaki deneyimli annelere sormak istedim.
gktrkasil Ben yaptırmamıstım maddı olarak alamamastım. 8aylıktı buyum ananemız lshal olmstu aynı evdeydık oglum da rota oldu 2 gece hastanede kldık çok kötü gunlerdı. Smdı yıne bebegım olursa kesınlıkle yaptırırım rota çok zor
gktrkasil Ben yaptırmamıstım maddı olarak alamamastım. 8aylıktı buyum ananemız lshal olmstu aynı evdeydık oglum da rota oldu 2 gece hastanede kldık çok kötü gunlerdı. Smdı yıne bebegım olursa kesınlıkle yaptırırım rota çok zor