2,5 aylık 10 dkkadan fazla emdiği olmadı hiç genelde uyuyordu yatırıp 1 saat sonra gene uyanıyordu bi süre böyle devam etti şimdide öyle en fazla 10 dkka emer kendi bırakır doktor 2 saatte bir emsin diyor ama az emdiği için eğer uyanmazsa saat başı emmek istiyor