Mmelekoz Kizlar bebegim 2 ay 9 gunluk. Lohusaligim bittiginden beri 3.ye regl oluyorum. 1 hafta - 10 gun arayla falan yaklasik 8 gun suren bi regl geciriyorum. Sizin nasil oldu normal bi durum mu acaba