Merhabalar bebeğim 6 aylık. İki gün önce atak dönemimize girdik. Bir anda çocuğuma sinir yüklendi tanıyamıyorum. Uyutmaya çalışırken yapmaya başladı ıkınır gibi sinirlenme sesi çıkarıyor ve ellerini yumruk yapıp sıkarak titretiyor yumruklarını. Sabah yüzüstü dururken de aynı hareketi yapmaya başladı. Niye böyle yapıyor ya çocuk sinir hastası olacak valla anlayamadım bu atak dönemleri yıldırdı beni