Derin09 benimde 1 hafta öncesine kadar dolu dolu göğsüm bomboş kalıvermişti ama inanmak o kadar önemli ki .. bitemez dedim hep ve inanın yemekle falan alaksı yok süt yapan şeyler bence sadece sıvı tüketimi. Yani sürekli bişeyler yemekle süt miktarı artmıyor sadece sütün kalitesi değişiyor. Şuan yine eskisi gibi dolu dolu oldu göğüslerim hep sıvı tükettim ve sütümün geleceğine hep inandım.. bitti diyerek strese girmeyin o zaman biter.