Bebeğim 10 aylık oldu. Doktor kontrolünde bu ay kilo almadığını ama boyunun uzadığı ortaya çıktı. Ek gıda da çok kötü olmasa da yiyor. Değerleri gayet iyi, neden böyle oldu anlamadım. Canım sıkıldı. Çok hareketli bebek o yüzden diye düşünüyorum. Bu aylarda böyle bir sorun yaşayan oldu mu?