NurcanZ Merhaba kizlar. Doğum yapalı 2 ay oldu, emziriyorum dünden beri kahverengi lekelenmem oluyor. Sizce adet mi görüyorum bu durumu yaşayan var mı
Sakura38 NurcanZ uste kalsin bilgim yok ama ben 8.ayimda adet olmstm ve bayag kanamam olmstu ilk adet oldgum icin
charlotte NurcanZ bu benim de basima geldi. Regl oldugunu düşünmüyorum hic agri yapmiyor çünkü. Emzirirken lekelenme olabiliyormus 🙄
Nazlican NurcanZ Bu kişiden kişiye göre değişiyor, ben 4.ayımdı oldugumda mesela. Sizinde regl de olabilir yoksa ara ara öyle lekelenmeler olabiliyor o da olabilir
Hfsrmznn NurcanZ benim de doğumdan 4 ay sonra olmuştu regllekelenmeyle başlamıştı benimde …ama sonra 11 . Ayıma kadar olmadım. Bı iki ay arasında sadece lekelenmeler oldu
charlotte NurcanZ evet lohusa kanamasi loşi bende 53 gun falan surdu sonra bi 10 gun temizdim ve iki gun az az lekelenme oldu sadece sonra gecti.
Mmelekoz Benimde kahverengi lekengibi olmustu daha sonda devami geldi 8 gune yakin adet gordum yani ben regl oldugunu dusunuyorum ama seninkini bilemiyorum
NurcanZ Mmelekoz adet olduğum zaman ki gibi hafif agrimda var bende öyle düşünüyorum ama bı çok yerde emziren anne 1 yıla yakın adet görmez yaziyo. Burda başına gelen vardır belki sorayım dedim
Mmelekoz NurcanZ ben 3.ye adet goruyorum lohusalik sonrasi bebegim 2 ay 9 gunluk. Doktoruma yazdim kontrole cagardi bende merak ediyorum