Sevcan_12 bak canım şimdi doktordan çıktım bu ay 200 gram almış ama çok hareketli dedi bu hareketliliğe gayet normal dedi sordum örümceğe koysak zayıflar mı dedim hayır dedi kim söyledi öyle bişeyi dedi aksine kasları güçlenir dedi bizim milletimiz toplu yağlı bebekler görmeye alışık dedi ama biz yağlı değil kaslı ve sağlıklı bebek istiyoruz dedi