Birkucukeylulmeselesi Sabah sabah bulantı ve karın ağrısı ile uyandım 39+2 yiz olabilir mi acaba sancılarım vardı ama açılmam yoktu şuan hissetmiyorum sancı ama genel olarak vardı yani hem korkuyorum hemde artık olsun istiyorum
Ftsolgn Birkucukeylulmeselesi evet 😁 belki geliyordur takip edin bakalım bugün ki belirtileri. Allah’ım hayirla kurtarsın sağlıcakla kucaginiza alin inşallah
Eternity Birkucukeylulmeselesi Evet doğum yaklaşıyor demektir. Karın ağrısının da saatini not edin, benim sancılarım tuvalete çıkmak istermiş gibi ona benzer sancılar işe başlamıştı çünkü.
Birkucukeylulmeselesi Eternity istifa da ettim karın ağrısı mide bulantısı isal bu halde nasıl doğurucam gücüm kalmadı 😣
KYigitf Birkucukeylulmeselesi rahım açılıyor bende istifra ederek doğuma gıttım mıde bulantısı senınde baslamıs takıplı dr varsa soyle cunku beni hemen çagırmıstı sağlıkla al kucağına 🙏
Birkucukeylulmeselesi KYigitf şu ana kadar doğum adına bir şey olmadı 2. Doğumum diye acele edip hastaneye koşmak istemedim korkuyorum birazda ama aşırı karın ağrısı ve isal var bakalım sancı gelirse giderim artık
Birkucukeylulmeselesi Ftsolgn şuana kadar doğum olmadı sancıda yok karın ağrısı ve isal devam ediyor bakalım hayırlısı olsun 🥹
Birkucukeylulmeselesi Ftsolgn valla iyiyim artık doğurmak istiyorum ama ne isal geçti ne doğum başladı😂bende eşimi falan ayaklandırdım hazır
Ftsolgn Birkucukeylulmeselesi benim kızım da 40+5′te zar zor suni sancıyla gelmişti.😁 Doktorum dişini de çıkartıp gelmeyi düşünüyor sanırım diyordu 😁😁
Birkucukeylulmeselesi Ftsolgn ay demeyin haftaya bugün e gün verdi kendim sancım suyumla gitmezsem bana da yatış dedi muhtemelen suni 🥲