079aslankuzusu Kızlar kızım kolik artık çıldırmak üzereyim bi faydası olurmu kimynun ne zaman ne kadar vermem gerek birde kimyon verince gaz damlasını vermıcekmiyim
Masal_lisa 079aslankuzusu bebeğinize kimyon vermeyin siz kendiniz için. Benim kızımda kolikti üçüncü ay da geçti. Ben kendim içiyordum kızım rahatliyordu. Ben damlalardan yana değilim açıkçası.
Mucizelerherzaman 079aslankuzusu bebeğinize kimyon vermeyin siz için. Yıkayın masaj yapın sakinleştirmeye çalışın
Ozlem2904 079aslankuzusu kimyon cayini siz içeceksiniz bebeginize vermeyin onun dışında gaz damlasi biz sab simplex kullandık ama nbl probiyotik daha çok fayda etti. 3.5aylliken gaz sorunu tamamen bitmişti. Erkek bebek. 2.ayd peak yapıyor gaz sonra azalıyor süt ve süt ürünleri fazla tüketmeyin onlar çok gaz yapıyor
Melesss 079aslankuzusu vallahi doktor tavsiyesiyle verdim ben 1-2 çay kaşığı veriyordum. Bebeğim kolikti.
Annababy Emziriyorsanız kimyon tohumu alıp içseniz daha iyi olur. Gaz damlalarını ise deneyerek bulabilirsiniz.
079aslankuzusu Masal_lisa benim kızımda kolik bn içiyorum günlük iki bardak kimyon çayı ama değişen hiç bişey yok gaz danlasıda bagırsak dğzenlycide kullanıyoruz fayda etmıyo🥺 oyuzden caresizlkten bebeklere fayda saglıyo dıye okumstum oyuzden sordum
Sema_arya_linda17 079aslankuzusu kimyon çok ağır bir baharat kesinlikle bebeğe vermeyin onun yerine kendiniz için sıcak suyla kaynatıp. Bebeğe de rahatlaması için gaz damlası kullanın ben Nurse Harveys kullanıyorum aşırı memnunum kendisi çıkartıyor gazını şükür yarın 40 ımız çıkıyor bizimde 🌸
Melesss 079aslankuzusu günde bir kere veriyordum 2 çay kaşığı bazen 3 çay kaşığı. Vakit farketmiyordu sürekli gazlı olunca kriz anında veriyordum. Yani aman aman bir fayda görmedim belki kolik olduğu için görmemiş olabilirim