Sezeryan dogum yapanlar adet oldunuzda agriniz cok oluyor mu eskisi gibi
Elis04aksa04 eskisi gibi oluyor sezaryen dogum yaptım 6. Ayımda adet oldum
Elis04aksa04 tabı bunye meselesi