12 aylıkken tek uykuya geçti, ben tamamen ona göre hareket ediyorum yani ama tek uykuya geçtiğinden beri rahatım. 13.00da uyumuş olur, 15te ben kaldırırım, akşam da 21.0üda uyur sabah 8.00 de kalkar. bazen kıyamayıp 16.00 da kaldırıyorum ama uykusu 2 saati geçince akşam zor dalıyor uykuya.