Merhabalar, oğlum 4 aylık malum havalar çok sıcak ve İzmir de yaşıyoruz. Sadece salonda klimamız var ve yatak odamız çok sıcak oluyor. Salonda uyur olduk oğlum döner diye korkuma yer döşeğine yatırıyorum bende ya koltukta ya yanında uyuyorum. Dolayısıyla eşimle uzun süredir ayrı yatmak durumunda kaldık. Bu durumda bazen bebeğim küçük olduğundan doğru yaptığımı düşünüyorum bazende eşimle aramıza bu konuda mesafe girdiğini düşünmeye başladım. Yani belki özel olacak ama siz napıyorsunuz bu durumda herkes böyle mi acaba?