Merhaba anneler bir sorum olacak litfen yardimci olun . 20 aylik oglum var bu ay basinda sunnet oldu ondan beridir surekli ates sık sık ishal ve 20 gunduf huysuz ve istahsiz her ogun biberonla beslenmeye başladı doktora gottigimizde dis cikariyor deyip pedifen verip geciriyor ne yapmam lazim nasil bir yol izlemem lazim lutfen yardimedin