Bebeğim bazen 7 dakika bazen 20 dakika bazen 30 dakika emiyor. Ben ne normal bilmiyorum. 20 dakika emdiğinde mesela memede uyuyakalıyor baygın bi şekilde. Ama yatağına koyunca tekrar uyanıp elini falan yalamaya başlıyor. Doymuyor mu acaba? Ama fazlasını da çıkartıyor. Belki de fazla bile geliyor. Uyandığında yeniden meme versem mi vermesem mi bilemiyorum