Mayazim youtubede bir çocuk doktoru var Osman Gönülal, bakarsanız çok faydalı bilgiler veriyor. Ek gıdayla ilgili dün canlı yayın açmıştı. Ek gıdaya (aslında katı gıda) başlamak için bir kaç şeye bakılır diyordu,
Çocuk mama sandalyesinde dik oturabiliyor mu boynu veya kendisi devrilmeden,
Yemeği görünce ağzını açıyor mu , gibi gibi kriterler. Bunlar varsa sadece tadıma başlayabilirsiniz diyordu. Zaten tüm bunların karşılanması 6.ay civarı olduğu için genelde o zaman tavsiye ediliyor, doktorunuz uygun zamanı söyler :)