Yaseminnnnnnnnnnnnn bıogaı bağırsak düzenleyici.
Benim de 2 aylık oğlum çok gazlı ve kaka yaparken ıkınıyor hem bıogaı hem de Sub sımplex kullanıyorum . Sub sımplex ise gaz İçin.
İkiside bitkisel , şimdi daha iyi yapıyor daha iyi diyebilirim .
Zaten ilaçların hiç biri tam anlamıyla geçirmiyor , sadece miniklerimize destek olup hafifletiyor . Allah yardımcımız olsun çok zor gerçekten ...