MyDarlingSon Sizce gereklmi gereksizmi ben gereksiz olarak düşünüyorum ama sizdende fkir almak istedim 🤩🤩🤩
DaisyMom MyDarlingSon eglencesine ani olmasi icin yapilabilir.Ama ben yapmadim 😅 hic ugrasamam 1 yasini kutlicaz zaten.
MyDarlingSon BuzluKahve ahaha bende şoooook oldum ya birinde gördüm. 😁 İnsanlar ne kutlayacağıni şaşırır olmuş 😊😊😊
DaisyMom MyDarlingSon evet yakinlarimdan bende gordum bir iki kiside.Cokta gerekli birsey degil tabi.Yeni yeni adetler 🙈