Merhaba kızlar benim oğlum benimle beraber uyuyor babası koltukta yatıyor 1 yaşına kadar beşikte ve benle karışık uyudu 1 yaşından beri sadece benle uyuyor oda takımı aldık odasını yatağını ayırmayı düşünüyorum çok duygusal bir bebek nasıl yapmalıyım