Yldzzduygu Rav-Ebu ilk önce maşallah bi bucuk aylık olduk bizde hala bi cözüm bulamadım köye gidiyorum temiz hava iyi gelir diye geliyorda bu sefer ben kötü oluyorum ne yapcaz bilmiyorum
Yldzzduygu oykusena doktor kırgı geceme kadar normal demişti benimde öyleydi ıkınması geçmiyo hala devam malesef masajla eksersizle gazını cıkarıyom