Kızlar ortalıkta bir salgın varmış, ishal kusma ateş şeklinde. Maalesef kizim da yakalandı. Bugün 8. Gün ve 5 defa serum almis olmasına rağmen halen devam ediyor..bugün genel hali iyiydi ama 2 defa ishali ve az önce de uykudan uyanınca kusmasi oldu. Su istedi verdim anında geri çıkarttı. Doktor biraz süreceğini söylemişti ama bu kadarı normal mi bilemedim ? Su kaybı yaşıyor yavrum, halsizlesiyor. Var mı başına gelen ?