Merhabalar ,
Bebeğim 18 aylık hiç ağlamayan bebek son 20 gündür istemediği olduğu anda çığlığı basıyor,başlıyor ağlamaya..Tamamen kendi istediğini yaptıran bir çocuk oldu..Asla dinlemiyor,çok yıprandık..Gece geç bile yatsa sabahın köründe uyanıyor.Gece defalarca mama için uyanıyor,vermezsem çıplığı basıyor..Bu 2 yaş sendromu mu oluyor? 😵💫😵💫😵💫